Kylie Cosmetics

19:45

Hej ljudi,
Danas cu da vam malo pisem o Kylie cosmetics. Svi vec znamo ko je, sta je, net je preplavljen njom i njenom linijom sminke. Meni je ona i njen stil totalno simpa, tako da sam morala i ja nesto kupiti, medjutim to nesto je preslo u zelim sve ruzeve da skupim kao Pokemone.


 Kylie sminku je moguce kupiti samo preko njenog oficijelnog sajta, medjutim to i ptice na grani vec znaju. Ja sam svoje stvarcice narucivala u dvije ture. Obje narudzbe su stigle u Bec, s obzirom da iz nekog razloga Kylie ne salje za Njemacku. Uskoro planiram poruciti jos par lip kitova, jer kao sto rekoh to su mi Pokemoni. :)

Sto je bitno da napomenem, prvu narudzbu sam narucila zajedno sa drugaricom i tu smo na 4 Lip kita i 2 singlea dobili carinu, dok drugu narudzbu koju sam ja sama pravila: 4 Lip kita, 1 single i 1 paletu nisam dobila nista carine.



Pa da predjemo konkretno na ruzeve, ja ih imam ukupno 5,iako sam kupila 6. Medjutim jedan sam poklonila drugarici (ona mi ga je slikala kako bi mogli vidjeti i tu nijansu),tako da je meni ostalo 5,kao sto vec napisah. Svi ruzevi mirisu prediiiiivno, ali bukvalno predivno, kao neki kolacici od vanilije.

Lip kitovi kostaju 29$, uz sam ruz dobijete i olovku, oboje je fenomenalno. Meni se ruz bukvalno ne mice sa usana. Mozda nakon nekog malo masnijeg jela, nestane mrvica sa centra usana, ali to je sasvim ok. :) Olovka je predivna, mekana divne teksture, i jako lijepo klizi po usnama i nenormalno je pigmentovana, kao i ruzevi. Tekstura ruzeva je jako ugodna, rekla bih kremasta, te ne isusuje usta. Lip kitovi koje ja imam su:

                                                                     True Brown




                                                         Brown Sugar (koji je poklonjen)





                                                             Maliboo (ujedno i moj omiljeni)



                                                                           Ginger




Cijena singlea je 17$, tako da je to super deal, ja planiram sve singleove uzimat, jer nisam neki fan olovaka, iako su njene predivne.
Nijanse koje ja imam su Dolce K i Exposed.



Ehh, sada paleta. Njena cijena je 42$, i bukvalno ne vrijedi ni pola od toga. Za tu cijenu mozete kupiti neku Too Faced paletu koja je spram ove svijet izmislila. U principu paleta i nije toliko losa, ali nije ono sto sam ja ocekivala, i definitivno ne vrijedi tih para. Sjenke su srednje pigmentacije, pomalo se truse. Simeraste su jako kremaste, dok su ove mat na prvi svoc bile kao kreda. Ali lijepo se blendaju.


Paleta koju ja imam je The Bronze, a gore sam vec spomenula da zelim i drugu paletu, koja bi bila bila Burgundy. Ako se pitate zasto zelim tu, kad mi i ova nije nesto, odgovor je tu. :) Na mnogo se strana pise, prica da je formula sjenki totalno promjenjena, i da je Burgundy paleta ekstra. Tako da ja nju moram imati kako bi se i sama uvjerila. :)

Planirala sam da radim Dupes za Kylie Lip kitove koje ja imam (ili neke koji vas zanimaju?), i mozda cak Real vs. Fake Kylie. Ako vas to zanima pisite u komentarima sta bi prije voljeli da citate, Dupes ili Real vs. Fake(s obzirom da je net preplavljen fejkovima, koji se prodaju kao originali).

Do sljedeceg citanja,
Xoxo,Asja.

You Might Also Like

0 komentari

Instagram